GunillasLiv

Mitt liv och vardag

hmmmm........

Kategori: Allmänt

Borde gjort lite idag,men har inte känt för det. Regnade hela förmiddagen.
Sen när solen tittade fram så passade vi på att gå ut. Blev nog ca 2 timmar. Gick inom Jonas föräldrar så att de fick säga hejdå till killarna. De åker på golfresa till Spanien imorgon. Hade inte varit fel med riktig sommar en sväng. Bara jag slipper golfen.
Har bara suttit i soffan, sett på tv, ammat, kelat och kollat datorn.
Känner mig lite nere just nu. Inget jag vill skriva om här dock.
Får bli nya tag på måndag


Mina älsklingar kelar.

Skall försöka lära mig hantera Jonas gamla kamera, den tar bättre bilder. Men inte lika lätt som min lilla. Samt att den kräver en kortläsare för att prata med datorn. Men jag lär mig.

Skall kela lite med Isaac nu, han skall sova. Verkar dock ha lite ont i magen, lite knip.

Natti!

Kommentarer

  • Linda Vestergaard säger:

    Hoppas du snart mår bättre, vill du prata, finns jag bara ett telefonsamtal bort. kram

    2009-09-24 | 21:06:42
    Bloggadress: http://lindizzzgumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här: