GunillasLiv

Mitt liv och vardag

Lugn dag

Kategori: Allmänt

Idag har det inte hänt så mycket. Sorterat lite bland Isaacs kläder. Fått rätt bland alla storlekar En massa kläder han har i storlek 62. Hoppas att han kan ha den storleken länge så att vi hinner använda allt.

Har haft huvudvärk hela dagen, tredje dagen i rad. Jobbigt!
Vet inte om det är min förkylning eller om jag har druckit för lite.
Men Jonas är ordentligt förkyld och Isaac snörvlar. Så det är inte konstigt om jag är hängig.

Har övat med Isaac i babygymmet. Gick bättre idag. Snart nog så kan han roa sig där.

Demi väntar på sin tur

Nu så............
Sover middag
Blöjbytedax
Fått av farmor och farfar, har missat att fota den. Hänger ovanför skötbordet och nu verkar han gilla att titta på den.

Ny dag imorgon. Hoppas få gjort mer då, skall kanske ha gäster på lördag och då behövs det dammsugas lite.
Bara hoppas jag slipper huvudvärk, skall pimpla vatten hela dagen.

Kommentarer

  • Linda Vestergaard säger:

    Mosters lilla goding!!!! =) Underbart söt! Är så skoj att du har börjat blogga så ofta!!!! =) Så söt dress lillen har på sig på dessa bilderna!!!!

    När ska ni ha namngivning för prinsen?

    kram kram

    2009-09-10 | 09:54:25
    Bloggadress: http://lindizzzgumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här: