GunillasLiv

Mitt liv och vardag

Mammagrupp

Kategori: Allmänt

Idag var det dax för första mammagruppsträffen.
Så stolt över mig själv att jag lyckades få oss i ordning och gå ut med Demi och ändå lyckas hämta Jennie och Elvira i tid.
Det går ibland.

Träffen var helt ok. Vi pratade lite om hur vi upplevde det hela kring förlossning, BB och eftervård.
Blev egentligen inte sagt så mycket.
Nästa träff är inte förrän i november. Men vi skall träffas innan dess och äta frukost ihop. Det skall bli trevligt.

Eftermiddagen och kvällen har mest varit amning. Han ville nog mest sutta, Vissa dagar är ju så.
Hunnit med en sväng till Höganäs och sett en Wallanderfilm.
Nu sitter jag i sängen med datorn i knät. Jonas snarkar på ena sidan och Isaac på andra. Demi har varit smart nog och lagt sig i soffan. Väntar på att Isaac skall vakna och vilja ha mat, är några timmar sen nu. Annars hinner jag väl bara somna och då vaknar han.


Så här har det sett ut en stor del av dagen..........

Kommentarer


Kommentera inlägget här: