GunillasLiv

Mitt liv och vardag

Tisdag och onsdag

Kategori: Allmänt

Tisdagn var väldigt lugn.
Satt mest i soffan och gosade. Isaac har bestämt sig för att det är onödigt att sova för mycket.


En sväng i gymmet blev det.

På kvällen åkte vi ut till Mörarp för Klad och smyckesparty.
Det var Linda från Älskade hjärtegryn( länk har ni lite överallt) och Anna med sina små söta änglar
http://www.angelsbyanna.blogspot.com/
Trevlig kväll med fina saker. Fick beställt en sal, men vad är hemligt. Present till någon och den personen skall inte läsa det här.

Idag steg vi upp i tid och åkte ut till Viken för en frukostfika hos Gabby från vår föräldragrupp. Hon har två små pojkar, väldigt små.

http://www.helsingborgslasarett.se/patienterochanhoriga/webbisar/webbisarkiv/webbisarkiv2008/20090826pojkarnaandersson.5.65ffbb35122266447de800016962.html

Nu har de nästan gått upp ett kilo var.  Men så små. När jag kom satt Gabby och ammade båda. Imponerande!

Sen hem för lite amning här innan det var dax för mitt läkarbesök.
Men läkaren stod som ett frågetecken över min fot denna gång också. Hon visste verkligen inte vad hon skulle tro.
Blir en remiss vidare till en ortopedläkare, så får vi se vad han tycker.
Men jag fick droppar till mitt öra ialla fall. Har ordentligt med eksem i det, samt att det är svullet.
Har droppat örat nu, trodde att det skulle trilla av. Sved något otroligt! Men bara det hjälper snabbt.

Just nu sover Isaac och Demi. Jag skall också försöka komma i säng i itid ikväll. Behöver sova lite extra känner jag. Är trött! Men det hör till.

Maggan! din mejladress

Kommentarer

  • Bea (Max & Leos mamma) säger:

    Härliga bilder på gos-Isaac, söta små killar... =)

    2009-09-24 | 08:18:49
    Bloggadress: http://famgranath.blogspot.com

Kommentera inlägget här: