GunillasLiv

Mitt liv och vardag

Tråkig måndag och lite gnäll.......

Kategori: Allmänt

Har än så länge idag inte hänt mycket.
Vakande i tid och gick ut med Demi.
Sen in och fixa till Isaac.

Isaac i sin nykelpigepyjamas.
Dock inte på gott humör, ville inte alls något.

Hela förmiddagen bestod av att sitta i soffan och amma, kela, skrika och inte vilja något.
Samtidigt som jag bara ville duscha och klä på mig. Men vissa dagar är ju så.

Blev dock det dagliga passet i babygymmet.
Idag blev det lite leenden också. Lyckades dock inte fota något.

Tränar på magläge också.
Han är väldigt duktig på att resa sig på armarna. Och benen lyfer han också väldigt högt. Ser ut som om han skall rulla över på rygg. Men det är väl lite tidigt för det? Vi får fortsätta öva.

Vid 12 somnade han till slut och jag fick fixat till mig.
Hann även med en runda med Demi, med Isaac sovandes i sjalen.
Sen hem igen för mat, både till mig och Isaac.

Så än så länge har jag tillbringat nästan hela dagen i soffan.
Känner att jag blir rastlös av att inte göra något och inte ha några ordentliga rutiner i livet än. Inte min grej.
Skall bli skönt att mammagruppen startar på onsdag. Skall även försöka ta mig till Gläbntan(öppna förskolan) någon dag. Skönt att det kanske kan hända något på dagarna. Hoppas på att där är trevliga i gruppen, så att mankanske hittar någon/några att träffa lite på dagarna.

Väntar nu på att Jonas skall komma hem. Han har varit i Lund en sväng.  Vi skulle följt med för att hälsa på morfar, men han har ju åkt hem, så vi struntade i att åka med. Är inte intresserad av att gå i cykelaffären.

Nej, nu får det bli en liten runda med Demi och Isaac.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: