GunillasLiv

Mitt liv och vardag

Typisk söndag!

Kategori: Allmänt

Ja, det har det verkligen varit. Vi har gjort absolut inget idag. Har varit tråkigt väder. Regnat och blåst. Blä!!

Igår var vi hos Jonas föräldrar och åt påskmiddag... eller nästan påskmiddag. Inte typisk påskmat kanske, men kyckling. Det är ju påsk!


Påskägg av farmor och farfar. Farmor har letat efter tjocka gröna strumpor för att matcha jacka och mössor. Hittade inte helgröna, men dessa blev så fina till.

Hela kitet på sig. Dax för en morgonrunda, innan regnet hittade hit.

Pappa och Isaac tar en eftermiddagslur, Jag och Demi gick ut på en promenad istället.

Dax för lunch. Håller mamma i handen

Vatten tack!



Min ljumske har blivit sämre. Har mycket mer ont nu. Kan inte göra övningarna, för då kan jag inte gå alls. Nu gör det även ont när jag sitter på vissa sätt och det molar ner i benet. Inte alls skönt! Får inte till mina steg ibland. Som tur är så släpper det ialla fall när jag gått en bit. Får ta och ringa sjukgymnasten på tisdag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: