GunillasLiv

Mitt liv och vardag

Isaac fortsätter äta!

Kategori: Allmänt

Här kommer några underbara bilder till när Isaac äter.
Tänk om han kunde lära sig äta med sked eller om vi fick mata honom. Men sked är farligt. Fast han har börjat försöka använda den lite själv, så det kommer kanske snart.


Moussaka, eller hur det nu stavas...

Någon som vill ha en puss?

De andra bilderna blev lite ljusa, här ser man tydligt hur mysigt kladdig han är. Behöver nog inte tillägga att han åkte in i duschen...

Idag har jag varit på återbesök igen hos öronläkaren.
Allt ser bra ut, förutom att jag är lite röd på trumhinnan. Får jag ont blir det behandling, men det trodde hon inte.
Men allt annat verkar vara bra, så nu släpper hon mig. Skönt! Tyvärr är inte hörseln helt hundra än, men det kanske kommer igen. Aannars får jag stå ut med lite nedsatt hörsel.

Full storm idag. Man blåste nästan bort när vi var ute och gick med Demi. Men Isaac och Demi älskade det.

Avlsutar med två bilder på Demi. Har städat under trappan och fick fram liggdelen till vagnen. Den skall vi försöka sälja tänkte vi.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: