GunillasLiv

Mitt liv och vardag

Öroninflammation!!

Kategori: Allmänt

Har jag. Inte Isaac, utan jag har lyckats få det. Snacka om att det gör ont. Förstår varför barn är ledsna när de har det. Fy fan säger jag bara.
Började i lördagskväll. Vi satt och tittade på tv när det smällde till i örat. Hade ont, men överkomligt när jag gick och la mig. Natten var inget kul! Sov inte mycket pga örat. Hade tänkt vänta med läkarbesöket till idag(måndag) Men vid lunch igår gav jag upp. Det gjorde så ont att det sökte mig ordentligt.
Idag har jag inte lika ont, har nog fått hål i trumhinnan. Har runnit ut lite kladd och värsta smärtan har försvunnit. Känner mig dock svullen i örat och hör nästan inget med det. Bara det går över snabbt....

Midsommarafton firade vi här med Holle. En lugn kväll med grillat och snack.


Är helt underbart väder! Äntligen varmt och soligt! Vill gärna ner på stranden, men känner mig inte riktigt i skick för det.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: