GunillasLiv

Mitt liv och vardag

Ny dag, nya tag..

Kategori: Allmänt

Sov så där första natten Isaac sov i egen säng. Det var som en vanlig natt, ganska så många uppvak.
Men natten till igår var hemsk. Han vaknade hur många gånger som helst och skrek. Så jag fick kanske 4 timmar totalt. Helt slut igår med andra ord. Natten till idag började ok, några uppvak. Gick och la mig tidigt. Men efter att ha blivit störd två gånger den första timmen struntade jag i det hela. Han hat sovit hos mig hela natten. Och sovit gott! Så ikväll får det bli nya tag igen i egen säng.
Jag kände bara att jag inte orkade en natt till, utan min sömn kom först. Rätt eller fel, men jag fick sova.

Igår träffade jag Thessan från jobb och hennes en vecka gamla lilla flicka. En sån liten sötnos. Isaac var som en jätte klump sidan om henne.
Vi var och fikade på kakboden. Mysigt!

Idag blir det mammaträff på bvc och sedan dax för 8 månaders kontrollen.


lite måndagsbus!



Rally i köket!

-Håller mig på trygg avstånd! Den galna ungen är läskig, kört på mig två gånger redan.




Grattis på födelsedagen, Bruno!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: