GunillasLiv

Mitt liv och vardag

Plaskat idag!

Kategori: Allmänt

Men gårdagen först!
Blev promenad till bvc. Först mammaträff som bestod av mig, Isaac och bvctanten Gun. Inga andra som kom.
Vi pratade lite om åtta-månaderskrisen som Isaac är mitt uppe i. Tyvärr inte så mycket att göra mer än att genomlida det hela och hoppas att det går fort.
Sen gjorde vi Boel-testet, ett test för att kolla hörsel och reaktion. Klarade han galant!
70 cm lång och 9870 gram tung. Han följer sina kurvor så fint så.

- Hur skulle det vara om du tappade en majskrok?


Natten var inget kul i natt heller. Jonas tog första passet fram till strax efter två. Så jag fick sova lite.

Babysim idag.

Kommer lite bilder:

På väg

Idag tyckte Vilmer att det var jätte kul!

Nu är jag trött!

Kommentarer

  • Em säger:

    Vilka fina bilder! Man ser mer och mer likheter med er i hans ansikte ju äldre han blir :))

    2010-03-20 | 22:26:04

Kommentera inlägget här: