GunillasLiv

Mitt liv och vardag

Plaskedag!

Kategori: Allmänt

Varit på babysim idag. Isaac gillade det, men inte så lycklig som han var förra veckan. Idag var han nog mest trött efter en dålig natt.


Imse vimse spindel klättrar.....



Kompisen och grannen Vilmer var med idag med sin pappa.


HAHA! Jag har bollen!

Men jag kan krypa, så jag kommer och tar den...

Tar ordentliga simtag med benen




Lite läskigt tycker jag nog att det är!

Jonas filmade lite under vattnet,men tyvärr är det för stora filer för att kunna lägga in i bloggen.
Nästa gång han är med får han nog fota under vattnet istället för att filma, så att vi har lite undervattensbilder också.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Mysiga bilder



    När jag ska lägga upp filmer på min blogg så lägger jag först upp dom på youtube och sedan in i bloggen.

    Brukar funka ganska bra :)

    2010-03-04 | 16:04:08
  • Eva Ingheden säger:

    Han ser ut som om han trivs. Han är så söt så

    2010-03-09 | 18:19:03

Kommentera inlägget här: