GunillasLiv

Mitt liv och vardag

Ledsen, Dalby och ny bil...

Kategori: Allmänt

Lämningarna på dagis går sådär. Isaac har förstått att han blir lämnad och blir ledsen så fort man börjar plocka av honom ytterkläderna.
Men det brukar gå över snabbt. Men han blir ledsen så fort som han inte har en vuxen i närheten. Han säckar ofta ihop innan lunch. Äter bra de flesta dagarna, dock är fisk lite läskigt fortfarande. Får ta med lite välling, så att de kan ge honom något de dagar han inte vill äta.
Gör ont i mammahjärtat, men samtidigt vet jag att han har det bra och är glad för det mesta.
Det går över....

I helgen var jag nere i Dalby. Pappa kom upp och hämtade oss. Han ville nog köra lite extra i sin nya bil. Jonas var en sväng i Stockholm för att hälsa på gamla dykkompisar. Mysig helg. Tog lite foto, men glömde så klart kameran i Dalby. Så de bilderna får komma senare.

Idag har Jonas hämtat hem vår nya bil, en Skoda Superb. Vit och snygg. Bild får komma sen. Svårt att fota när det är mörkt ute.

Lite bilder från sista veckan på busungen!

Isaac tyckte att det var jätte roligt att klättra i och ur i hans gamla liggdel. Plockade fram den för att vi äntligen sålt den.
Demi satt och tittade på och tyckte nog mest att Isaac var konstig.


Leker med min cykelhjälm.


Smakar ketchup för första gången!


Jätte kul att leka i Demi's korg.


Provar min gamla jacka som jag hade när jag var liten. Sitter som en smäck!


Tittar på Idas sommarvisa på datorn.


Ibland får han sina ryck och tuggar på pinnar. Inte ofta dock. Konstig hund!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: