GunillasLiv

Mitt liv och vardag

Busfabriken och Tovabus!

Kategori: Allmänt

Busfabriken igår med lillasyster och Tova. Fullt ös!
Vi kröp som galningar i alla rör, upp och ner i massor.
De små gillade det verkligen.
Vet inte vem som var tröttast, vi vuxna eller de två små. Jag gissar på mammorna....


Bollhavet var bäst tyckte de små!

Sen hem och vila och laga lite mat.

Tova ville också prova att sitta på diskbänken och äta gurka.
Isaac ser väldigt upptagen ut med att läsa på vitaminburken.

De tre små delar på frusen majs.

Idag har vi tagit det lugnt. En lång promenad i förmiddags.
Försökte ta kort på Tova och Isaac tillsammans, men det gick inte alls. De gillade inte varandra då.
Vi får göra nytt försök en annan dag.
Så tyvärr pappa, än har vi inte fått till din födelsedagspresent. Men vi har inte glömt den!

Idag har jag haft riktigt ont i min ljumske och nu har även min dåliga fot börjat spöka. Har knappt kunnat gå. Men en citodon senare så funkar ljumsken, men absolut inte foten. Får bli vc imorgon gissar jag.

Imorgon börjar inskolningen. Mjukstart med hembesök av Isaac's kontaktperson Bodil.
Nu är det dax!!! Usch!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: