GunillasLiv

Mitt liv och vardag

Ojdå......

Kategori: Allmänt

...har inte haft tid, ork eller lust att uppdatera på länge.
Har inte haft kameran redo och det har inte blivit några bilder heller på länge.
Men nu har jag tagit några, så dem kan ni få.
Vad jag skall skriva vet jag inte, så jag avslutar nu.

Kram


Måsta göra sånt som pappa gör, kan ju inte hålla på att tvätta, dammsuga och laga mat jämt.
Så det blev att införskaffa en gräsklippare, räfsa och kvast till herr liten.
Och han älskar dem!


I onsdag var jag och svärmor i Ullared. Trevlig dag med roligt shoppande.

Isaac plockade på sig sin nya keps direkt. Älskar sina kepsar.

Äntligen hittat ett par häftiga foppa till honom. Inte de lättaste med tanke på hans små fötter.

Ullaredsinköp!

Killarna jobbar i trädgården. Precis klippt gräset.

Gott att baka kladdkaka.

MUMS!

Demi väntar.....

....äntligen...

Idag har Isaac för första gången kissat på pottan. 2 gånger till och med.
Viktig dag!

Dax att fortsätta lyssna vidare på Eurovision. Undrar bara vad det är för urusla låtar som skickas dit.
Hejar på Finland och lite på Österrike tror jag. Sverige kan ha en chans, men jag tror inte det.
Inte så bra som det var förr.....
http://www.youtube.com/watch?v=O177O3uFMkQ

Bästa låten någonsin!!

Mamma...gissa vilken!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: