GunillasLiv

Mitt liv och vardag

Dalby, midsommar och städning

Kategori: Allmänt

Då har vi kommit hem från Dalby och även hunnit med att fira midsommar.

Försökte blogga från mobilen, men det går inte just nu. Något strul med uppdaterad sida. Störigt! Mycket lättare att blogga från mobilen, blir oftare då. Men men.....

Börjar lite med bilder när Isaac gör sin favoritsyssla; dammsuga
 
Sen lite bilder från Dalby
Vi tillbringade en dag med Linda, Tova och Vira.
De små snorungarna(den dagen var de verkligen det) visade sig inte från sin bästa sida.
De var till salu lite då och då.....
Mys på kvällen när vi kommit hem
 
Sen var det dax för lite midsommar aftonmys.
Vi hade hoppats på picknick, men det höll inte solen med om....
 
Isaac fixade potatisen- jätte kul att trycka på knappen.
Man kan lugnt säga att Isaac gillar potatis, inte denlilla portionen. Och han åt allt!
Blev grillat kött och hemmagjord potatissallad .
 
Inne i datortittandet.
 
Som ni märker kan det se lite konstigt ut på bloggen. De har ändrat väldigt mycket här och jag har inte lärt mig det hela än. Men det kommer väl.
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Ojj va stor han blivit... Ja Isaac alltså inte Jonte ;o) Massa härliga bilder .
    Hoppas ni får en skön sommar även om din semester är slut...

    2012-06-24 | 18:14:40
  • Lotta säger:

    Vet inte varför kommentaren ligger under anonym ... Men det är jag som skrivit den, jag och Holley ;o)

    2012-07-02 | 19:16:15

Kommentera inlägget här: